مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 13:452019-02-19سياسي

مردم متحدتر از قبل سعی در حفظ آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان دارند


مردم استان سیستان و بلوچستان با وجود همه توطئه های دشمن و فعال کردن گسل های قومی و مذهبی و عملیات تروریستی گروهک ها همچنان قوی تر و متحدتر از قبل سعی در حفظ آرامش و امنیت استان دارند.

- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان با وجود همه توطئه های دشمن و فعال کردن گسل های قومی و مذهبی و عملیات تروریستی گروهک ها همچنان قوی تر و متحدتر از قبل سعی در حفظ آرامش و امنیت استان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- احمدعلی موهبتی صبح امروز در سی امین همایش علمی، تحقیقی مذاهب اسلامی بیان کرد: این همایش ها باعث نزدیکی و تقریب گروه ها و مذاهب مختلف و اشتراکات هرچه بیشتر اقوام خواهد شد.

وی بیان کرد: همدلی، همراهی و اتحاد علمای مذاهب مختلف با همدیگر باعث اتحاد و متفق بودن مردم که زیرمجموعه علما هستند، خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که علما سرچشمه امور اجتماعی مردم در زمینه های مختلف هستند، عنوان کرد: همدلی، همراهی و اتحاد علمای مذاهب مختلف با همدیگر باعث اتحاد و متفق بودن مردم که زیرمجموعه علما هستند، خواهد شد و وجود این همایش ها که حکایت از تبادل نظر علمای دینی شیعه و سنی کشور در کنار هم دارد بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم متحدتر از قبل سعی در حفظ آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان دارند

مردم متحدتر از قبل سعی در حفظ آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان دارند