مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 12:012019-02-19ورزشي

فرماندار قروه: 96 یادواره ویژه کنگره 5400 شهید کروستان در قروه برگزار شد


در راستای سلسله برنامه های کنگره 5400 شهید کردستان و اجلاسیه 464 شهید قروه 96 یادواره شهید در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، موحد امان الهی در  اجلاسیه 464 شهید شهرستان قروه که هم اکنون با حضور مسوولان کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدا در سالن 1200 نفره این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: تلاش های زیادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه این مراسم از سوی بخش ها و کمیته های مختلف انجام گرفت.

فرماندار قروه تصریح کرد: هرآنچه را در توان و بضاعت داشتیم بکارگرفتیم هرچند آنچه انجام گرفته در خور شأن و جایگاه شهدا نیست.

امان اللهی به برگزاری 96 یادواره در شهرها و روستاهای قروه اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ های پزشکی برای ویزیت رایگان بیماران، برگزاری شب شعر، نمایشگاه های مختلف هنری و برنامه های ورزشی و فرهنگی در همین راستا برگزار شد.

وی از حمایت های سپاه قروه، شهرداری، ارشاد اسلامی و غیره تقدیر کرد و گفت: جا دارد از تمام تلاش هایی که در راستای برگزاری این مراسم انجام گرفته تقدیر کنیم.

فرماندار قروه اظهار کرد: تدوین و چاپ چهار اثر از زندگی نامه شهدا از دیگر برنامه های شهرستان قروه در راستای همین اجلاسیه بود که ضمن تحقق این مهم سه اثر دیگر هم تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قروه: 96 یادواره ویژه کنگره 5400 شهید کروستان در قروه برگزار شد

فرماندار قروه: 96 یادواره ویژه کنگره 5400 شهید کروستان در قروه برگزار شد