مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:012019-02-19سياسي

یادداشت/ ابراهیم کارخانه ای 40 پیام مهم از بیانیه 40 سالگی انقلاب


از آنجا که بیانیه رهبری انقلاب هرگز نباید به جای اجرا، در چارچوب سخنرانیها و میزگردها محصور گردد؛ 40 پیام مهم از بیانیه مذکور تبیین می گردد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ بیانیه چهل سالگی انقلاب، چشمه زلال و جوشانی است از حکمت نظری و عملی انقلاب در اداره کشور و سندی راهبردی است برای گام دوم انقلاب در دستیابی به قلل رفیع پیشرفت، عزت و اقتدار جهانی ملت ایران که می بایست به همت بلند جوانان مومن، انقلابی، دانا و کاردان با ورود آنان به عرصه های مختلف مدیریتی کشور محقق گردد.

از آنجا که بیانیه تفسیری رهبری حکیم و فرزانه انقلاب هرگز نباید به جای اجرا در چارچوب سخنرانیها و میزگردها محصور گردد؛ در ذیل به عنوان نقطه آغاز حرکت، 40 پیام مهم انقلابی و اجرایی از بیانیه مذکور به شرح ذیل تدوین و تبیین می گردد: 1- افتخار به بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید که با پشت سر نهادن یک چله پرشکوه بدون خیانت به آرمان ها در برابر همه وسوسه هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می رسید از کرامت و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.

2- پیشرانی قدرتمند انقلاب اسلامی همگام با حفظ شعارها و آرمان ها در شرایطی که از دو کانون قدرت شرق و غرب جهان کانون قدرت شرق نابود و قدرت دیگر با مشکلاتی که خبر از نزدیکی احتضار آن می رسد دست و پنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ ابراهیم کارخانه ای 40 پیام مهم از بیانیه 40 سالگی انقلاب

یادداشت/ ابراهیم کارخانه ای 40 پیام مهم از بیانیه 40 سالگی انقلاب