مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:502019-02-19اجتماعي

کاهش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در شمال کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش طی امروز (30 بهمن) در استان گیلان و غرب استان مازندران است، گفت: در این مناطق طی امروز کاهش دمای شش تا 10 درجه ای رخ می دهد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش طی امروز (30 بهمن) در استان گیلان و غرب استان مازندران است، گفت: در این مناطق طی امروز کاهش دمای شش تا 10 درجه ای رخ می دهد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا (30 بهمن و اول اسفند) با عبور سامانه بارشی از سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور در این مناطق بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر این مناطق بارش برف پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی امروز و فردا (30 بهمن و اول اسفند) سامانه دیگری در جنوب و جنوب شرق کشور فعال است که سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در قسمت های جنوب شرقی کشور و بارش برف در ارتفاعات این مناطق می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز (30 بهمن) در استان های تهران، خوزستان، بوشهر و قزوین و قم در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود، تصریح کرد: طی روز پنجشنبه (2 اسفند) به تدریج هر دو سامانه از کشور خارج و جو پایداری حاکم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در شمال کشور

کاهش 6 تا 10 درجه ای دمای هوا در شمال کشور