مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:202019-02-19سياسي

ونزوئلا کنسرت حمایت از مادورو برگزار می کند/ گوایدو: دولت مستاصل شده است


دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در پی اعلام برگزاری یک کنسرت حمایتی بزرگ از سوی یک میلیاردر انگلیسی و از حامیان خوان گوایدو در کلمبیا، - ونزوئلا کنسرت حمایت از مادورو برگزار می کند/ گوایدو: دولت "مستاصل" شده است دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در پی اعلام برگزاری یک کنسرت حمایتی بزرگ از سوی یک میلیاردر انگلیسی و از حامیان خوان گوایدو در کلمبیا، اعلام کرد: قصد برگزاری کنسرت بزرگی در تقابل با کنسرت مذکور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، خورخه رودریگز، وزیر اطلاع رسانی دولت ونزوئلا اظهار کرد: دولت ونزوئلا شنبه و یک شنبه در نزدیکی مرز کنسرتی را در تقابل با کنسرت سازمان دهی شده از سوی ریچارد برانسون، میلیاردر بریتانیایی و بنیانگذار شرکت موسوم به گروه ویرجین برگزار خواهد کرد.

رودریگز همچنین در ادامه صبحت هایش قول داد 20 هزار بسته از مواد غذایی حمایتی از سوی دولت به فقرا در شهر کوکوتا در نزدیکی مرز کلمبیا تحویل دهد.

این شهر جایی است که چندین تن کمک ادعایی از سوی آمریکا که به گفته واشنگتن برای مردم ونزوئلا اختصاص داده شده در آن جا انباشته شده است.

این تلاش های تقابلی برای کمک رسانی و برگزاری کنسرت به هدف جلب حمایت مردم به خود در یک رقابت شدید بین مادورو و مخالفانش به منظور شکستن بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا کنسرت حمایت از مادورو برگزار می کند/ گوایدو: دولت مستاصل شده است

ونزوئلا کنسرت حمایت از مادورو برگزار می کند/ گوایدو: دولت مستاصل شده است