مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:552019-02-19سياسي

آغاز همایش علمی تخصصی مذاهب اسلامی در زاهدان


سی امین همایش علمی، تخصصی مذاهب اسلامی با حضور اندیشمندان داخل و خارج استان با 75 مقاله پذیرفته شده از امروز سه شنبه به میزبانی زاهدان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان با اشاره به برنامه های همایش علمی، تخصصی مذاهب اسلامی افزود: سی امین همایش علمی، تخصصی مذاهب اسلامی به میزبانی زاهدان و با حمایت و پشتیبانی مسئولان نمایندگی دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت استان در حالی برگزار می شود که مقدمه آن به پدیده شوم انتحاری اختصاص دارد.

آیت الله سلیمانی در ادامه بیان کرد: بعد از انتشار فراخوان 175 مقاله و اثر از 13 استان به دبیرخانه این همایش ارسال و پس از ارزیابی ها و داوری ها ،70 مقاله در سه موضوع کلام فقهی، کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بانوان پذیرفته شد و به این همایش راه یافت.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: از این تعداد آثار 28 مقاله کلامی فقهی است که 26 مقاله از سوی آقایان و دو مقاله از سوی بانوان ارسال شده است، در حوزه کمیسیون بانوان نیز از 25 مقاله پذیرفته شده 20 مقاله توسط بانوان و پنج مقاله توسط آقایان ارائه شده و در قسمت کمیسیون اجتماعی از 17 مقاله پذیرفته شده، هفت مقاله از بانوان و 10 مقاله از آقایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش علمی تخصصی مذاهب اسلامی در زاهدان

آغاز همایش علمی تخصصی مذاهب اسلامی در زاهدان