مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 03:262019-02-19فرهنگي

سرخپوستی که موسیقی اش موجب آرامش ایرانی ها شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کنسرت لئو روخاس که پیش از این قرار بود در تاریخ 16 و 17 اسفند در برج میلاد روی صحنه برود، بنا به اعلام تهیه کننده این کنسرت برای دو سانس دیگر در تاریخ 20 اسفند تمدید شد تا سرخپوست محبوب اواخر امسال در 6 سانس میزبان دوستداران .

- لئو روخاس هنرمند اکوادوری در برج میلاد تهران طی6 سانس روی صحنه می رود.

او در این باره گفته است: برای اجرای جدیدم در ایران برنامه ریزی زیادی کرده ام و با موسیقی ام برای ایرانی ها آرامش هدیه می آورم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کنسرت لئو روخاس که پیش از این قرار بود در تاریخ 16 و 17 اسفند در برج میلاد روی صحنه برود، بنا به اعلام تهیه کننده این کنسرت برای دو سانس دیگر در تاریخ 20 اسفند تمدید شد تا سرخپوست محبوب اواخر امسال در 6 سانس میزبان دوستداران این سبک موسیقی در ایران باشد.

لئو روخاس: با موسیقی ام برای ایرانی ها آرامش هدیه می آورم لئو روخاس در نخستین نقل قول رسمی خود درباره اجرا در ایران گفت: خبر استقبال از کنسرتم در ایران بسیار برای من هیجان انگیز است.

من از کیلومترها دورتر به سرزمین شما ایرانی ها می آیم و آشنایی با این فرهنگ و ادبیات که از تاریخی کهن و خوش نام در جهان برخوردار است، برای من جذابیت های زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخپوستی که موسیقی اش موجب آرامش ایرانی ها شد

سرخپوستی که موسیقی اش موجب آرامش ایرانی ها شد