مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 00:462019-02-18اقتصادي

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری: مسؤولان دولتی از رفاه خود کم کنند


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه از مسئولان دولتی خواست تا از رفاه خود کم کنند و به مدیریت جهادی روی بیاورند، گفت: «امروز شرایط کشور شرایط عادی نیست که بخواهید با وضع عادی حرکت کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور دوشنبه شب در یادواره 130 شهید شهرک زین الدین قم سخن می گفت، با اشاره به بهانه های برخی از نمایندگان برای عدم امضای طرح استیضاح اظهار کرد: دو روز تلاش کردیم تنها 18 نفر امضا کردند ولی بیش از 80 نفر به من وعده کردند که امضا می کنند .

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر موافقت شفاهی برخی از نمایندگان اصلاح طلب با طرح استیضاح رییس جمهور گفت: این نمایندگان به من می گویند آقای ذوالنور دل ما با شماست، اما امضا نمی کنیم چون مشکل پیدا می کنیم؛ ولی اگر رییس جمهور را به مجلس کشاندید به استیضاح رأی مثبت می دهیم .

طرح استیضاح رییس جمهور دارای 14 محور از جمله عدم کفایت در اداره قوه مجریه، سوء مدیریت و ناتوانی در نظارت و کنترل قیمت ها، عدم برخورد با بیکاری، سوء مدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سوء مدیریت در کنترل قیمت کالاها، قانون گریزی و.

است.

حجت الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از این مراسم گفت: رمز بقا، دوام و پیروزی ما در ایام جنگ هشت ساله و دوران سخت و طلایی دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری: مسؤولان دولتی از رفاه خود کم کنند

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری: مسؤولان دولتی از رفاه خود کم کنند