مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 21:512019-02-18بين الملل

لیبرمن: سیاست ترور در غزه باید ازسر گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دولت اسراییل به خوبی می داند که رویارویی با جنبش حماس، - وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار ازسرگیری سیاست ترور فرماندهان و رهبران گروه های مقاومت فلسطینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دولت اسراییل به خوبی می داند که رویارویی با جنبش حماس، اجتناب ناپذیر است، ولی آن ها ترجیح می دهند به خاطر مسائل انتخاباتی، خود را به نفهمی و ندانستن بزنند .

بر اساس گزارش سایت عبری واللا، لیبرمن گفت: تظاهرات (راهپیمایی بازگشت) در نوار غزه فقط در روز های جمعه برگزار نمی شود (منحصر به جمعه نیست)، بار دیگر شامگاه یکشنبه حادثه خشونت آمیزی رخ داد که خوشبختانه به زخمی شدن یکی از جنگجویان ارتش اسراییل منجر شد.

لیبرمن افزود: هنگامی که یکی از افسران مرزی در روز جمعه زخمی شد، آن ها در غزه برای انجام حمله دیگر به نیرو ها در روز یکشنبه تشویق شدند.

وی اظهار داشت: هیچ مجالی برای انتظار نیست باید ابتکار عمل را بار دیگر به دست گرفت و زیرساخت های تروریسم را نابود کنیم و سیاست ترور ها در غزه را ازسر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: سیاست ترور در غزه باید ازسر گرفته شود

لیبرمن: سیاست ترور در غزه باید ازسر گرفته شود