مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:312019-02-18سياسي

روندنمای اقتصاد مقاومتی منتشر شد


بیستمین شماره ماهنامه «برهان اندیشه» با عنوان «گزارش راهبردی روندنمای اقتصاد مقاومتی » و با موضوع «تحلیل و ارزیابی نماگرهای مقاومت اقتصادی ایران در سال های 1392 تا 1397» از سوی اندیشکده برهان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هم زمان با روز ملی اقتصاد مقاومتی و در پنجمین سالگرد ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اولین سند راهبردی ارزیابی میزان تحقق اقتصاد مقاومتی در طی 5 سال گذشته منتشر شد.

بودجه و اقتصاد کلان ، اقتصاد دانش بنیان ، امنیت غذایی ، تولید ملی ، اقتصاد منهای خام فروشی ، تنوع مبادی تأمین واردات ، بهره وری ، توسعه صادرات ، کارآفرینی و محیط کسب وکار و جمع بندی کلی عناوین بخش های این روندنما هستند.

در این گزارش، تلاش گردیده تا با تحلیل روند متکی به داده های رسمی و نماگرهای کارشناسی میزان پیشرفت یا عدم پیشرفت کشور در هر یک از حوزه های فوق در طول 5 سال گذشته مورد ارزیابی و مداقه قرار گیرد.

تحلیل داده ها و روندهای ارائه شده در این گزارش مورداستفاده تحلیلگران اقتصادی و تصمیم­گیران و تصمیم سازان عرصه های حاکمیتی خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روندنمای اقتصاد مقاومتی منتشر شد

روندنمای اقتصاد مقاومتی منتشر شد