مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:062019-02-18سياسي

محمد حسن شاهنگی چگونه رهبر انقلاب نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی توجه نیست؟


رهایی از شرایط نامساعد اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند،در نگاه آیت الله خامنه ای «یک انتظار به حق»توصیف می شود؛ انتظاری که از حق اولیه برخورداری از «رفاه عمومی»سرچشمه می گیرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس- اندیشمندانی مانند جان رالز،آرتور میلر و.

بر این عقیده اند که سکوت،بی تفاوتی و انفعال دولتها و حکومتها در قبال شرایط بغرنج اقتصادی مردم، منجر به ایجاد شکاف ملت-حکومت می شود و احساس ناخرسندی و نارضایتی در میان توده های جامعه ایجاد می کند.

[1] رهبر انقلاب اما بارها اقتصاد را مسئله اول کشور معرفی کرده اند؛ آیت الله خامنه ای با تقسیم مشکلات اقتصادی به چالشهای درونی و ساختاری اقتصاد کشور و مسائل ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا معتقدند در مواجهه با هر یک از این دو بخش، راه حل های خردمندانه ای را باید به کار بست که نتیجه آن،گره گشایی پایدار از زندگی مردم و ناامید شدن دشمن از اثرگذاریِ حربه تحریم باشد.

[2] رهبر انقلاب قصد کتمان حقایق را نداشته و خود معترف به این واقعیت تلخ است که مردم در سال های جاری شرایط مالی و اقتصادی بدی را تجربه می کنند ایشان با هدف رفع معضلات پیش رو، ضمن ریشه یابی این شرایط سخت به مهم ترین علل بروز این شرایط اشاره می کنند: ما امروز دچار مشکلیم، نمی شود مشکلات مردم و گلایه های مردم را نادیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد حسن شاهنگی چگونه رهبر انقلاب نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی توجه نیست؟

محمد حسن شاهنگی چگونه رهبر انقلاب نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی توجه نیست؟