مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:002019-02-18دانش

تشکیل کارگروه مدیریت بهره وری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای بهره وری و تشکیل کارگروه مدیریت بهره وری،از نتایج مثبت این اقدامات در دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد آقاجانی در جلسه هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که با حضور دکتر نجفی خواه دبیر مجامع و هیئت های امنای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران و سایر اعضا برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت کمیته بهره وری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات و دستاوردهای دانشگاه در سال گذشته اظهار داشت: یکی از مهم ترین وجوه کار در تمام سازمان ها، بهره وری است و ارتقای بهره وری شاید یکی از بهترین تفاسیر اقتصادی مقاومتی باشد.

رییس دانشگاه با تأکید بر این مطلب که استفاده بهینه از منابع موجود اولویت بیشتری دارد، افزود: از مهرماه 96 با کمک حوزه های مختلف دانشگاه و تمامی 19 بیمارستان تابعه دانشگاه، تلاش جدی در راستای افزایش بهره وری را آغاز کردیم.

در این راستا وضعیت بهره وری منابع مالی، منابع نیروی انسانی و منابع فیزیکی در دانشگاه را مشخص کردیم تا در قالب سامانه های مدیریتی، برنامه ریزی جدی برای ارتقای این منابع صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مدیریت بهره وری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تشکیل کارگروه مدیریت بهره وری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی