مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:212019-02-18اقتصادي

گزارش فارس از کارگروه سلامت زنجان تولیدات کشاورزی زنجان هورمونی نیست


کارگروه سلامت استان زنجان به منظور بررسی مباحث سلامت از جمله نظارت بر سموم تولیدی و پراکنش آن، حضور پزشک متخصص در تعطیلات نوروزی، مباحث آلاینده ها و وضعیت سلامت افراد جامعه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، کارگروه سلامت استان زنجان به منظور بررسی مباحث سلامت از جمله نظارت بر سموم تولیدی و پراکنش آن، حضور پزشک متخصص در تعطیلات نوروزی، مباحث آلاینده ها و مباحث سلامت افراد جامعه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت سموم و جلوگیری از توزیع آن توسط جهاد کشاورزی ارائه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ارتباط با اینکه جهاد کشاورزی استان زنجان اقدامات متعددی در این راستا انجام داده است، اظهار کرد: از فعالیت های صورت گرفته در این زمینه مباحث تبلیغاتی و فرهنگی بوده که در همین زمینه چند برنامه تلویزیونی و آموزشی با همکاری صدا و سیما بوده است.

حسین جعفری همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی برای بهره برداران و مکاتبه با تولیدکنندگان خبر داد و گفت: در همین راستا با تولیدکنندگان سموم کشاورزی نیز مکاتباتی در زمینه در نظر گرفتن تشویقی برای ارائه کنندگان ظرف خالی سم، انجام شده است.

وی با بیان تولیدات کشاورزی و دامی استان هورمونی نیست، تصریح کرد: تاکید می کنم هیچ هورمون ثبت شده ای در حوزه کشاورزی و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از کارگروه سلامت زنجان تولیدات کشاورزی زنجان هورمونی نیست

گزارش فارس از کارگروه سلامت زنجان تولیدات کشاورزی زنجان هورمونی نیست