مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:202019-02-18اقتصادي

تشکیل تعاونی های دانشجویی با محور فعالیت های نوآورانه


معاونت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت های نوآورانه و تشکیل تعاونیهای دانش بنیان، - تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

با گزارش ایسنا، در مراسم امضای این تفاهم نامه کبیری، معاون امور تعاون وزارتخانه بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویی جهاد دانشگاهی تاکید و ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه منجر به یک همکاری مثبت و مثمر ثمر برای ارتقا و ترویج فرهنگ تعاون خصوصاً در دانشگاه ها شود و پیرو این تفاهم نامه از ظرفیت جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها به طور خاص و از ظرفیت های رسانه های مرتبط با جهاد دانشگاهی استفاده شود.

کبیری ادامه داد: درگذشته نیز معاونت تعاون ارتباط و تعامل خوبی در بحث پژوهشی با جهاد دانشگاهی داشته و امیدواریم در بحث ترویجی هم از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

معاون تعاون وزیر کار گفت: در قانون اساسی اشاره مستقیم و صریحی به بخش تعاون در کنار بخش خصوصی و دولتی شده و اکنون بیش از 94 هزار تعاونی فعال در کشور داریم.

اما بنا داریم در سال 98 این تعاونی ها ساماندهی شوند و به ارتقای کمی و کیفی تعاونی ها از طریق همکاری با نهادهایی نظیر جهاد دانشگاهی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی های دانشجویی با محور فعالیت های نوآورانه

تشکیل تعاونی های دانشجویی با محور فعالیت های نوآورانه