مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 12:212019-02-18سياسي

تکریم مادران و همسران شهدا با کتاب های روایت فتح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، وقتی مناسبات تقویم جمهوری اسلامی را نگاه کنی سالروز وفات حضرت ام البنین را می توان به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا برشمرد، - انتشارات روایت فتح نیز در راستای صیانت از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی در همان ابتدا کتاب های فراوانی به نقل از همسران و مادران شهدا را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، وقتی مناسبات تقویم جمهوری اسلامی را نگاه کنی سالروز وفات حضرت ام البنین را می توان به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا برشمرد، روزی که زنان این سرزمین دوشادوش مردان جنگیدند و به فرموده مقام معظم رهبری نقش مادران شهدا، نقش همسران شهدا، نقش زنان مباشر در میدان جنگ یک نقش فوق العاده بود.

انتشارات روایت فتح نیز در راستای صیانت از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی در همان ابتدا کتاب های فراوانی به نقل از همسران و مادران شهدا را در دستور کار خود قرار داد که به اهم کتاب های منتشر شده توسط روایت فتح اشاره می شود.

مجموعه 13 جلدی مادران بیان خاطراتی از شهید فرهاد خادم، شهیدان قاضی، شهید غیاثوند، شهید حسن باقری، شهیدان آقاجانلو، شهید علی شرفخانلو، شهید داود سالاری، شهیدان دباغ زاده، شهید کامران گنجی، شهیدان جنیدی، شهید علی بلورچی، شهید جهانگیر اصغرزاده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم مادران و همسران شهدا با کتاب های روایت فتح

تکریم مادران و همسران شهدا با کتاب های روایت فتح