مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 11:312019-02-18سياسي

دیدار رییس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران


رییس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دو تن از ایثارگران و خانواده های آنان از نزدیک به دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با آغازین روز های طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی، غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دو تن از ایثارگران و خانواده های آنان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، رییس کل دادگستری استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: به برکت خون پاک شهدا و پایمردی و ایثارگری امت سلحشور ایران اسلامی، بویژه حضور باشکوه آنان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی انقلابمان جشن گرفته شد و این امر خاری بود در چشم دشمنان کوردل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار.

اسماعیلی افزود: بدون تردید امنیت و آرامش کنونی کشور، مرهون فداکاری های جانبازان عزیز، ایثار شهیدان و استقامت بی نظیر آزادگان سرافراز و همچنین تلاش و کوشش وصف ناپذیر مسئولان و مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی است و امروز همه ما در سطوح مختلف، در جهت دفاع از دستاورد های انقلاب و نیز اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه وظیفه سنگین و  خطیری برعهده داریم.

گفتنی است، در این دیدار، صابری مسئول امور ایثارگران، نشیبی سرپرست دادسرای ویژه سرقت، غفوری معاون مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ، حیدری قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران

دیدار رییس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران