مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 11:102019-02-18سياسي

دریغ از یک کشتی گردشگری دریایی در مازندران!


در حالیکه گردشگری دریا در دنیا پرطرفدار است و اقتصاد برخی کشورها بر پایه گردشگری دریای شان می چرخد اما در مازندران هنوز حتی قایق های تفریحی تندرو دیده نمی شود و تنها از چند قایق قدیمی و داغان و در پیشرفته ترین حالت اش جت اسکی در ساحل خزر استفاده می شود.

- سید ابراهیم موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نقش مهم گردشگری دریایی در توسعه هر منطقه اظهار کرد: خلاء گردشگری دریایی در منطقه شمال کشور و خصوصاً مازندران احساس می شود.

وی افزود: متأسفانه گردشگری دریایی در این منطقه تنها محدود به استفاده از یک سری امکانات از جمله جت اسکی، قایق، و یک آلاچیق کنار ساحل شده است در حالی که در کشورهای پیشرفته در حوزه گردشگری دریایی به واقع از دریا استفاده می شود.

مدرس صنعت هتلداری و گردشگری با اشاره به اینکه در استان مازندران حتی یک کشتی گردشگری دریایی وجود ندارد، تصریح کرد: استانداران زیادی در مازندران بودند که دغدغه این بخش را داشتند اما بنا به دلایلی نتوانستند کاری انجام دهند.

موسوی با بیان اینکه مدیران کل حوزه گردشگری نیز تلاش زیادی کردند تا در این بخش کاری انجام دهند اما نتوانستند، عنوان کرد: سرمایه گذارانی هم هستند که می توانند در این حوزه کاری انجام دهند اما آنقدر موانع بر سر راه سرمایه گذار قرار می دهند که فرصتی برای سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ از یک کشتی گردشگری دریایی در مازندران!

دریغ از یک کشتی گردشگری دریایی در مازندران!