مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 09:052019-02-18حوادث

باند 12 نفره سارقان تجهیزات برق در شهرکرد متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی باند 12 نفره سارقان با 31 فقره سرقت ترانس و سیم برق به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرکرد، - دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت زنجیره ای ترانس و سیم برق همراه با وقوع خاموشی متعدد در شهر سورشجان و حومه بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی بخش لاران وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه مأموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهای سواری پلاک مخدوش تجهیزات سرقتی را در زمین های کشاورزی و زیر پل ها مخفی کرده و در فرصت مناسب به مخفیگاهشان منتقل می کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن محل های تردد احتمالی سارقان یک دستگاه سواری پژو پلاک مخدوش حامل سیم برق با دو سرنشین، توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به 31 فقره سرقت تجهیزات برق به صورت باندی با همدستی 9 سارق دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران در یک عملیات هماهنگ 9 نفر دیگر از اعضا این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارقان هفت دستگاه ترانس برق، سه هزار متر سیم برق و چهار دستگاه خودرو سواری پلاک مخدوش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند 12 نفره سارقان تجهیزات برق در شهرکرد متلاشی شد

باند 12 نفره سارقان تجهیزات برق در شهرکرد متلاشی شد