مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 21:462019-02-17پزشكي

استقبال هلال احمر خراسان رضوی از فراخوان دارو توسط محمدرضا گلزار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از همراهی جمعیت هلال احمر استان با پویش چالش دارو برای کمک به نیازمندان در برنامه برنده باش این هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدمجتبی احمدی با اشاره به فراخوان آدینه این هفته محمدرضا گلزار در برنامه  برنده باش ، گفت: با توجه به شرایط  اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم، تهیه دارو برای بسیاری از بیماران به خصوص آنانی که بیماری های خاص دارند سخت شده است و بنابراین گاهی افراد آبرومند نیازمند داروهای ضروری در وضعیت اضطراری قرار می گیرند.

وی افزود: هزینه برخی داروهای خاص بالا بوده و به سبب محدودیت بیمه ها در پذیرش همه اقلام دارویی و از سوی دیگر مدت زمان طولانی تسویه حساب مالی بیمه ها با داروخانه ها، متاسفانه برخی داروخانه ها قادر به تامین همه داروها و در نتیجه پاسخگویی به همه بیماران نیستند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی یادآوری کرد: در حال حاضر داروخانه هلال احمر در مشهد، حدود 10 میلیارد تومان از بیمه ها طلبکار است اما با این وجود همچنان بنا بر رسالت خود سعی در تامین انواع داروهای خاص و داروهای بیماران ژنتیکی و تک نسخه ای دارد.

وی اظهار تاسف کرد: روزانه مراجعات بسیاری داریم که نیازمند حداقل هزینه برای تامین دارو هستند و از پرداخت وجه آن ناتوانند و البته افراد خیرخواه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هلال احمر خراسان رضوی از فراخوان دارو توسط محمدرضا گلزار

استقبال هلال احمر خراسان رضوی از فراخوان دارو توسط محمدرضا گلزار