مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 20:012019-02-17اقتصادي

روزانه 300 راس دام با مجوز دامپزشکی از «پلدختر» خارج می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جهانگیر اکبری امروز یک شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان پلدختر اظهار داشت: یکی از مشکلات در سطح شهرستان پلدختر توزیع گوشت است که دامپزشکی باید به جای صدور مجوز از خروج دام جلوگیری و با آن برخورد کند در غیر این صورت .

- روزانه 300 راس دام با مجوز دامپزشکی از پلدختر خارج می شود رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر گفت: دامپزشکی این شهرستان نباید مجوز صدور دام به خارج از پلدختر را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جهانگیر اکبری امروز یک شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان پلدختر اظهار داشت: یکی از مشکلات در سطح شهرستان پلدختر توزیع گوشت است که دامپزشکی باید به جای صدور مجوز از خروج دام جلوگیری و با آن برخورد کند در غیر این صورت برخورد های اداره صمت بی معنا است.

وی افزود: اداره صمت با قاچاق دام مبارزه می کند، اما وقتی دستگاه متولی مجوز خروج می دهد و روزی 200 یا 300 راس دام از شهرستان پلدختر خارج می شود بی فایده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر گفت: این اداره با کمبود نیرو و امکانات مواجه است و از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی این شهرستان از روستای پل تنگ تا شهر معمولان تنها 2 دو بازرس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 300 راس دام با مجوز دامپزشکی از «پلدختر» خارج می شود

روزانه 300 راس دام با مجوز دامپزشکی از «پلدختر» خارج می شود