موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - سازمان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كنفرانس بين المللي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - هفته بيست و ششم ليگ برتر - كائنات - كشتي آزاد جام زيلكوفسكي - شهرك مطهر - حلول ماه شوال - ويروس كرونا در بلژيك - محمدعلي خطيبي - شهرستان تفرش - تشكل هاي سياسي - آزادسازي رودخانه - دستگيري اراذل - طرح اصلاح قانون انتخابات - هفته پيوند اوليا و مربيان - فريدون عبدالملكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 18:512019-02-17ورزشي

هفته بیست وششم لیگ برتر والیبال شکست شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان


تیم های شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان در دیدار مقابل حریفان خود در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال متحمل شکست شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، لیگ برتر والیبال بعد از 25 هفته رقابت نزدیک، جذاب و سنگین میان 13 تیم حاضر به هفته پایانی خود رسید.

در شرایطی هفته بیست وششم مسابقات برگزار شد که پیش از برگزاری این هفته، تکلیف 8 تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شده و تیم های شهرداری ورامین، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد به مرحله بعدی صعود کرده بودند.

در این هفته از مسابقات فولاد سیرجان ایرانیان و خاتم اردکان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که این بازی می توانست سرنوشت دو تیم را تغییر دهد.

جدال سیرجانی ها و اردکانی ها با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم سیرجانی تمام شد.

دورنا ارومیه و عقاب تهران که از تیم های قعرنشین لیگ هستند هم در این هفته به میدان رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود دورنا خاتمه پیدا کرد.

  سایپایی ها نیز با که انتظار می رفت با انگیزه بالا و برای کسب رتبه ای بهتر برای حضور در مرحله پلی آف به مصاف شهرداری ارومیه بروند درنهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بیست وششم لیگ برتر والیبال شکست شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان

هفته بیست وششم لیگ برتر والیبال شکست شهرداری ورامین، پیکان، سایپا و خاتم اردکان