مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 14:362019-02-17ورزشي

عقیلی: بازیکنان نیازمند بازی بین المللی هستند


بازی های تدارکاتی به بازیکنان کمک می کند تا تجربه کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هادی عقیلی، مربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری اردوهای استعدادیابی که در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، گفت: امروز گروه دوم فعالیت های خود را شروع کرده تا با انجام بازی های درون تیمی زیر نظر کادر فنی ارزیابی شوند.

عصر امروز و صبح فردا نیز گروه دوم دو بازی درون تیمی خواهند داشت و با پایان فعالیتهایشان، بازیکنان به شهر های خود باز می گردند و برنامه بعدی کادر فنی تیم ملی جوانان استعدادیابی بازیکنان دیگری است که در دستور کاری ما قرار دارد.

وی افزود:  مدت دار شدن روند استعدادیابی  بازیکنان به دلیل این است که از سال گذشته تا  دیماه امسال ( نزدیک به 15 ماه)  این تیم تقریبا فعالیتی نداشته و اردویی تشکیل نشده است.

بنابر این اولین کاری که باید انجام می دادیم استعدادیابی و زیر نظر داشتن بازیکنان مستعد بود.

بر همین اساس لیگ برتر جوانان، رقابتهای استان تهران و لیگ دسته اول را مد نظر داشته و مسابقات بندرعباس که حدود 400 بازیکن بودند را ارزیابی کردیم.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بازیکنانی که انتخاب خواهند شد تجربه بازی بین المللی نداشته و کادر فنی نیز می تواند با انجام بازیهای مختلف آنها را ارزیابی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیلی: بازیکنان نیازمند بازی بین المللی هستند

عقیلی: بازیکنان نیازمند بازی بین المللی هستند