مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 13:552019-02-17سياسي

بیانیه رهبری ابعاد مختلف زندگی ما را روشن می کند


سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به صدور بیانیه ای از سوی رهبر انقلاب در 40 سالگی انقلاب اسلامی، گفت: بیانه کامل، جامع، دلسوزانه، حکمیمانه و شجاعانه ایشان بود که احساس غرور و افتخار را برانگیخت که زیر پرچم ولی فقیه زنده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای عصر امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و ششمین نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه امیداورم سال 97 را به خوبی به پایان ببریم و سال 98 را با فضل و به خوبی آغاز کنیم، اظهار کرد: در چهلمین دهه انقلاب حقیقتاً مردم در 22 بهمن شگفتی دیگری آفریدند و دنیا را از حضور پرشور خود متعجب و دوستان خود را در سراسر گیتی خوشحال و دشمنان را عصبانی و ناراحت کردند.

به سهم خود بی نهایت تشکر می کنم و از خدا طلب می کنم به همه قدرت دهد بتوانیم به مردم خدمت خادمانه داشته باشیم.

دشمنان ما این حماسه بزرگ ملت ایران را برنتافتند و خواستند از مردم انتقام بگیرند و جمعی از مرزداران پاسدار را به شهادت رساندند و عده ای را مجروح کردند.

ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی و جنایت کارانه که توسط سرویس های بیگانه و استکبار جهانی حمایت و برنامه ریزی شده و توسط عوامل مزدور اتفاق افتاده است مانند مسئولین به سهم خود تقاضا می کنم دستگاه قضایی با کمک نیروهای نظامی و انتظامی عاملین این حادثه را به اشد مجازات برسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رهبری ابعاد مختلف زندگی ما را روشن می کند

بیانیه رهبری ابعاد مختلف زندگی ما را روشن می کند