مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 13:252019-02-17سياسي

هر گاه از گفت و گو فاصله گرفته ایم دچار ضعف های جدی شده ایم


سرنوشت اندیشمندانی چون حلاج، سهروردی و عین القضات نشان از جامعه ای می دهد که در آن گفت و گو و تضارب آرا و تحمل عقاید مخالف به حداقل ممکن می رسد.

- سرپرست جهاد دانشگاهی البرز گفت: سرنوشت اندیشمندانی چون حلاج، سهروردی و عین القضات نشان از جامعه ای می دهد که در آن گفت و گو و تضارب آرا و تحمل عقاید مخالف به حداقل ممکن می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی، در مراسم افتتاحیه مرحله دانشگاهی هشتمین دوره مناظرات دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان، گفت: این مسابقات برای چهارمین سال متوالی توسط جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در دانشگاه های این استان برگزار می شود که اولین دوره در استان البرز با هشت تیم از دانشگاه ها اجرا شد و در دوره های بعدی دانشجویان ضمن اینکه با هدف مناظره و نحوه اجرای آن آشنا شدند تعداد این تیم ها گسترده تر شد و دانشجویان دغدغه پیدا کردند.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان فرهنگیان و تشکیل 12 تیم از دانشگاه های حکیم فردوسی و امیر کبیر دانشگاه فرهنگیان هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی به صورت دانشگاهی در این دانشگاه برگزار شد.

فیروزی یادآور شد: مناظرات برای ما هم یک هدف است، قرآن ما را فرامی خواند به اینکه از جدال احسن استفاده کنیم، در مسابقات مناظره هدف فرهنگ گفتگو است و قصد داریم فرهنگ گفتگو را در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گاه از گفت و گو فاصله گرفته ایم دچار ضعف های جدی شده ایم

هر گاه از گفت و گو فاصله گرفته ایم دچار ضعف های جدی شده ایم