مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 13:112019-02-17سياسي

«پایش» امشب میزبان کارآفرینان برتر کشور می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی پایش این هفته پس از دو هفته وقفه میزبان چهار کارآفرین برتر کشور در حوزه های مختلف خواهد بود که ضمن معرفی کسب و کار خود، - برنامه تلویزیونی پایش این هفته میزبان چهار کارآفرین برتر کشور در حوزه های مختلف خواهد بود که ضمن معرفی کسب و کار خود، به بیان رموز موفقیت و همچنین موانع پیش روی کسب و کار خود خواهند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی پایش این هفته پس از دو هفته وقفه میزبان چهار کارآفرین برتر کشور در حوزه های مختلف خواهد بود که ضمن معرفی کسب و کار خود، به بیان رموز موفقیت و همچنین موانع پیش روی کسب و کار خود خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش، محمدرضا دیانی، علیرضا نبی، سید محمد موسوی و رضا حمیدی از برترین کارآفرینان برتر کشور هستند که در پایش حضور خواهند داشت.

همچنین به مناسبت سالروز ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ، شاخص های اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: اگر بخواهید 1میلیارد تومان را 5ساله سرمایه گذاری کنید، کدام راه را انتخاب میکنید؟ 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پایش» امشب میزبان کارآفرینان برتر کشور می شود

«پایش» امشب میزبان کارآفرینان برتر کشور می شود