مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:262019-02-17سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی  دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: تلاشها و اقداماتی که متولیان امر و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در ایجاد امنیت و احساس امنیت در استان انجام می دهند قابل تقدیر و تشکر است اما به نظر می رسد یک توجه ویژه و بازنگری در رفتار و سیاستهایی که اتخاذ می شود انجام بپذیرد تا از تکرار چنین حوادثی تلخ  درکشور و  استان جلوگیری بعمل آید.

وی ادامه داد: ما هم در دستگاه قضایی استان در این رابطه تکالیفی داریم و ان شالله وظایف خود را انجام می دهیم تا عزیزانی که در سنگرهای نظامی و انتظامی در این استان تلاش می کنند بهتر بتوانند وظایف خود را انجام بدهند.

رییس کل دادگستری استان افزود : در پیامی که از سوی ریاست قوه قضاییه در محکومیت این این حادثه صادر فرمودند دستگاه قضایی استان را مکلف کردند که این موضوع را پیگیری دقیق انجام بشود و با عوامل به وجود آورنده این حادثه برخورد قضایی مناسب انجام بشود که قطعا اینگونه خواهد بود.

وی ادامه داد: همه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تلاشهای خوبی انجام می دهند که لایه های پنهان این حادثه شناسایی و برخورد با آنها انجام شود و هم در دستگاه قضایی تلاشهای خوبی صورت پذیرفته است و امیدواریم این تلاشها نتیجه بدهد و ما بتوانیم تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان

برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان