مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:262019-02-17سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد رهاورد 40 سال خدمات سلامت در کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با پیروزی انقلاب در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف بهداشتی ، درمانی و آموزشی ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود رضا مرادیپیش از ظهر امروز در جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، در تشریح بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت استان اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله مهمترین اتفاقات معاصر است که با به ثمر رسیدن آن تحولات شگرفی نه تنها در داخل کشور که در مناسبات بین المللی رخ داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در برخی حوزه ها به گونه ای است که می توان به عنوان انقلاب در رشد آن تعبیر کرد.

  با پیروزی انقلاب در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف بهداشتی ، درمانی و آموزشی ارائه شده است.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی تعداد دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از 2 دانشکده با رشد 4 برابری به 8 دانشکده و تعداد دانشجویان ما نیز با رشد چشمگیر 18 برابری به بیش از 5 هزار دانشجو در سال جاری رسیده است و تاکنون بیش از 18 هزار دانشجو در رشته ها و تخصص های مختلف پزشکی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد رهاورد 40 سال خدمات سلامت در کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد رهاورد 40 سال خدمات سلامت در کرمانشاه