مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:102019-02-17بين الملل

عریقات: کنفرانس ورشو تلاشی برای خاتمه بخشیدن به روند صلح عربی است


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که کنفرانس ورشو تلاشی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خاتمه بخشیدن به روند صلح عربی است.

- دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که کنفرانس ورشو تلاشی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خاتمه بخشیدن به روند صلح عربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: سالگرد نکبه، قدس و حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشتشان، آزادی و تشکیل کشور مستقل فلسطین مسائلی نیست که به گذشته ملحق شود.

وی در ادامه افزود: پاداش دهی به اشغالگر، تصمیم لغو طرح صلح عربی و مصوبات نشست ظهران در ازای چه چیزی است؟ پیشتر تشکیلات خودگردان فلسطین برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو را محکوم کرد و خواستار رویارویی با هرگونه تلاش برای نابودی پرونده فلسطین شد.

در همین راستا، نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: بدون دستیابی به راه حلی برای پرونده فلسطین بر اساس راهکار تشکیل دو کشوری و قطعنامه های قانونی بین المللی و تحقق خواسته های ملت فلسطین در خصوص آزادی و استقلال، تمامی کنفرانس ها و دیدارها با شکست رو به رو شده و تنها اتلاف وقت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: کنفرانس ورشو تلاشی برای خاتمه بخشیدن به روند صلح عربی است

عریقات: کنفرانس ورشو تلاشی برای خاتمه بخشیدن به روند صلح عربی است