مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:552019-02-17اجتماعي

مدارس خراسان جنوبی چه زمان با بخاری های غیراستاندارد خداحافظی می کنند؟


در خراسان جنوبی اقدامات خوبی برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی استان انجام شده که نباید از نظر دور بماند اما با توجه به وسعت استان خراسان جنوبی و تعداد زیاد مدارس، - مدارس خراسان جنوبی چه زمان با بخاری های غیراستاندارد خداحافظی می کنند؟ در خراسان جنوبی اقدامات خوبی برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی استان انجام شده که نباید از نظر دور بماند اما با توجه به وسعت استان خراسان جنوبی و تعداد زیاد مدارس، هنوز هم جای کار تا رسیدن به وضعیت مطلوب وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های اخیر به دلیل بروز برخی حوادث ناگوار، موضوع تأمین سیستم گرمایشی ایمن برای مدارس توجه قرار گرفته که در این بخش اقداماتی انجام شده اما هنوز هم مدارسی هستند که از سیستم های گرمایشی مناسب برخوردار نیستند.

در خراسان جنوبی اقدامات خوبی برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی استان انجام شده که نباید از نظر دور بماند اما با توجه به وسعت استان خراسان جنوبی و تعداد زیاد مدارس، هنوز هم جای کار تا رسیدن به وضعیت مطلوب وجود دارد.

مدارس روستاهای قهستان نیازمند سیستم گرمایشی استاندارد گازی هستند محمد اشرفی، رییس شورای اسلامی روستای سرخنگ و عضو شورای بخش قهستان به ایسنا گفت: نزدیک 40 روستا از بخش قهستان عملیات گازرسانی آن تمام شده و یا در حال اتمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خراسان جنوبی چه زمان با بخاری های غیراستاندارد خداحافظی می کنند؟

مدارس خراسان جنوبی چه زمان با بخاری های غیراستاندارد خداحافظی می کنند؟