مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:512019-02-17بين الملل

اذعان صریح مقام فرانسوی عضو ائتلاف آمریکا به کشتار غیرنظامیان سوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک نظامی ارشد فرانسویِ عضو ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش در یک یادداشت از روش های مورد استفاده ائتلاف برای شکست باقیمانده های داعش در شهر هجین استان دیر الزور سوریه به شدت انتقاد و به هدف قرار دادن .

- یک نظامی ارشد فرانسوی عضو ائتلاف آمریکایی ضدداعش صراحتا اذعان کرده که این ائتلاف در هجین غیرنظامیان سوری و زیرساخت ها را هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک نظامی ارشد فرانسویِ عضو ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش در یک یادداشت از روش های مورد استفاده ائتلاف برای شکست باقیمانده های داعش در شهر هجین استان دیر الزور سوریه به شدت انتقاد و به هدف قرار دادن گسترده غیرنظامیان توسط ائتلاف آمریکایی اذعان کرده است.

سرهنگ فرانسوا-رجیس لگریه که از ماه اکتبر مسئول مدیریت حمایت خمپاره ای از گروه های کُرد همپیمان ائتلاف به رهبری آمریکا در سوریه بوده است، در انتقادی بی سابقه علیه تاکتیک ها و روش های مورد استفاده ائتلاف تاکید کرده که تمرکز ائتلاف آن بوده که خطرات و ریسک هایی که با آن مواجه بوده را کم کند و این موضوع سبب افزایش شدید تلفات در میان غیرنظامیان سوری و تخریب های گسترده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان صریح مقام فرانسوی عضو ائتلاف آمریکا به کشتار غیرنظامیان سوری

اذعان صریح مقام فرانسوی عضو ائتلاف آمریکا به کشتار غیرنظامیان سوری