مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:212019-02-17فرهنگي

وقتی در سینمای انقلاب کار می کنم به کم لطفی ها توجهی ندارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی امروز (شنبه بیست و هفتم بهمن ماه) در قالب برنامه فصل رویش از 6 چهره سینمایی و تلویزیونی تجلیل شد.

- تهیه کننده رد خون به کم لطفی های جشنواره فیلم فجر نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و گفت: وقتی در سینمای انقلاب کار می کنم به کم لطفی ها توجهی ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی دیروز (شنبه بیست و هفتم بهمن ماه) در قالب برنامه فصل رویش از 6 چهره سینمایی و تلویزیونی تجلیل شد.

این برنامه با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری، مهدی سالم مدیر شبکه امید و سیدمرتضی فاطمی تهیه کننده و فعال رسانه ای برگزار شد و رضا برجی عکاس و مستندساز، سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما، حسن شمشادی خبرنگار و فعال رسانه ای، جلیل سامان نویسنده و کارگردان، محسن مقصودی تهیه کننده و مجری سیما و هادی محمدیان کارگردان انیمیشن، تقدیر شدند.

ویژه برنامه فصل رویش به تجلیل از 40 چهره فرهنگی در حوزه های ادبیات و شعر، هنر های تجسمی، سرود و موسیقی، نمایش و تئاتر، فیلم، سریال، انیمیشن، رسانه، قرآن و معارف اسلامی، ایثار و شهادت، علم و فناوری، جوانان، اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی در سینمای انقلاب کار می کنم به کم لطفی ها توجهی ندارم

وقتی در سینمای انقلاب کار می کنم به کم لطفی ها توجهی ندارم