مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:052019-02-17اجتماعي

جو برفی کشور تا آخر بهمن


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز (28 بهمن ماه) تا آخر بهمن جو کشور تحت تاثیر چند سامانه بارشی قرار می گیرد و بارش باران و برف، - مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز (28 بهمن ماه) تا آخر بهمن جو کشور تحت تاثیر چند سامانه بارشی قرار می گیرد و بارش باران و برف، وزش باد، کولاک برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد از گردنه های کوهستانی و برفگیر در تعدادی از استان ها پیش بینی می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: برای امروز (28 بهمن ماه) بارش برف و باران در خراسان شمالی، خراسان رضوی پیش بینی می شود همچنین در شمال هرمزگان (حاجی آباد)، خراسان جنوبی (سرایان، بشرویه، فردوس، بیرجند، قاین، زیرکوه و طبس)، سیستان و بلوچستان و شرق کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی اواخر وقت امروز (28 بهمن ماه) از کشور خارج می شود، گفت : هوای برخی از نواحی کشور امروز و فردا (28 و 29 بهمن ماه) متأثر از موج دیگر بارشی خواهد بود.

به این ترتیب که در دامنه های زاگرس مرکزی، در جنوب آذربایجان غربی، شرق و شمال شرق خوزستان، غرب و مرکز کرمانشاه، نقاطی از استان های کردستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری بویژه منطقه کوهرنگ، همدان و مرکزی همراه با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو برفی کشور تا آخر بهمن

جو برفی کشور تا آخر بهمن