مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 00:302019-02-16پزشكي

تقویت بدن با رژیم غذایی رنگین کمانی


در فصل آنفلوآنزا توصیه می شود اطلاعاتی در مورد رژیم غذایی مناسب که سیستم ایمنی بدنتان را تقویت و از سرفه ، عطسه و آبریزش بینی پیشگیری می کند، - کسب کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک متخصص تغذیه در مرکز مراقبت های پزشکی لانگونِ دانشگاه نیویورک در این رابطه می گوید: اگرچه هیچ خوراکی مشخص یا رژیم غذایی خاصی وجود ندارد که بدن فرد را از شر بیماری ها خلاص کند اما مصرف خوراکی های مغذی و پیروی از رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی و مفید می تواند در این زمینه سودمند باشد.

سیستم ایمنی بدن به تمامی مواد غذایی نیاز دارد تا به درستی عمل کند و این مواد غذایی شامل ویتامین ها، مواد معدنی، چربی ها، کربوهیدرات ها، پروتیین و مواد شیمیایی گیاهی (فیتوکمیکال ها) است.

رژیم های غذایی معمول غربی ها که حاوی گوشت فرآوری شده، غذاهای سرخ شده، فست فود، هله و هوله، شیرینی و نوشابه است، خطر بیماری های مزمن را افزایش می دهد چرا که سیستم ایمنی بدن به دلیل دریافت نکردن مواد غذایی مورد نیاز خود ضعیف می شود.

به گفته یکی دیگر از متخصصان تغذیه و طب داخلی در آمریکا، برای تقویت سیستم ایمنی بدن باید از رژیم غذایی رنگین کمانی یا غذاهای رنگارنگ استفاده کرد.

البته باید توجه داشت غذاهای غیررنگی زیادی نیز مانند سیر و فندق برزیلی وجود دارند که به دلیل اینکه منبع ماده ای معدنی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بدن با رژیم غذایی رنگین کمانی

تقویت بدن با رژیم غذایی رنگین کمانی