مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 00:212019-02-16فرهنگي

مدیر تولید اشرف پهلوی: شادمانی در ایران ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، بهمن فرمان آرا که در سال های پیش از انقلاب، مدیر تولید مؤسسه ای سینمایی متعلق به اشرف پهلوی و شوهر سومش مهدی بوشهری به نام مرکز گسترش صنایع سینمای ایران بود اخیراً طی گفت وگویی با یورو نیوز اظهار داشته که در .

- آیا هنوز جناب بهمن فرمان آرا پس از گذشت 40 سال، خواب آن دوران را می بیند که والاحضرت ها بازگردند و همان بساط عیاشی و فساد را به راه بیندازند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، بهمن فرمان آرا که در سال های پیش از انقلاب، مدیر تولید مؤسسه ای سینمایی متعلق به اشرف پهلوی و شوهر سومش مهدی بوشهری به نام مرکز گسترش صنایع سینمای ایران بود اخیراً طی گفت وگویی با یورو نیوز اظهار داشته که در 40 سال گذشته هر نوع نمایش شادمانی با مانع روبه رو شده است ! فرمان آرا این سخن را در شرایطی بر زبان می آورد که فیلم سطحی و ضعیف آخرش به نام دلم می خواد (که هیچ جشنواره ای حتی جشنواره فیلم فجر هم حاضر به پذیرفتنش در بخش مسابقه خود نشد) در حال اکران است.

قابل ذکر اینکه فرمان آرا در سمت مدیریت تولید مؤسسه اشرف پهلوی، فیلم های مبتذل متعددی را تولید کرد و یا با تهیه فیلم های به اصطلاح تولید مشترک مانند صحرای تاتارها و کاروان ها ، پول های کلانی به جیب دارودسته اشرف پهلوی و آمریکایی های حامی آنها ریخت ولی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر تولید اشرف پهلوی: شادمانی در ایران ممنوع است

مدیر تولید اشرف پهلوی: شادمانی در ایران ممنوع است