مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 23:302019-02-16فرهنگي

بازیگر نقش «هیتلر» درگذشت


«برونو گانتس» بازیگر سرشناس سوییسی که برای بازی در نقش هیتلر و همچنین آثاری از «تئو آنجلوپولوس» و «ویم وندرس» شناخته میشد در سن 77 سالگی درگذشت.

- برونو گانتس بازیگر سرشناس سوییسی که برای بازی در نقش هیتلر و همچنین آثاری از تئو آنجلوپولوس و ویم وندرس شناخته میشد در سن 77 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، برونو گانتس در سال 2004 برای بازی در نقش هیتلر آلمانی در فیلم سقوط ساخته الیور هرشبیگل به شهرت بین المللی دست یافت؛ نقشی که تحسین فراوانی را برای او به ارمغان آورد.

وی در سنین نوجوانی مدرسه را ترک کرد و به دنبال رؤیای خود که بازیگری بود رفت و در ابتدا کتاب فروشی می کرد و بهیار بود و در اولین تجربه خود در فیلم مارکیز او بازی کرد؛ فیلمی که در سال 1976 جایزه ویژه هیأت داوران کن را دریافت کرد.

وی همچنین در فیلم های مهمی چون نوسفراتو، خون آشام به کارگردانی ورنر هرتزوگ ، زیر آسمان برلین ساخته ویم وندرس و ابدیت و یک روز از تئو آنجلوپولوس نیز به ایفای نقش پرداخته است.

برونو گانتس در نمایی از فیلم سقوط گانتس همچنین در سال 2008 در فیلم گره بادر ماینهوف مقابل دوربین و رفت و در سال 2018 در فیلم خانه ای که جک ساخت به کارگردانی لارس فون تریه بازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نقش «هیتلر» درگذشت

بازیگر نقش «هیتلر» درگذشت