مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:462019-02-16اقتصادي

نوسان قیمت و افزایش کرایه حمل بار مشکل اصلی صادرکنندگان سیمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نهمین جلسه شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت در اتاق بازرگانی برگزار شد و در این جلسه موانع و مشکلات صادرکنندگان در خصوص حمل و نقل و افزایش قیمت حمل بار در چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

76 کارخانه سیمان در سراسر کشور فعال است حسن رضایی در این جلسه با بیان اینکه 76 کارخانه سیمان در سراسر کشور فعال است، گفت: 50 درصد سیمان تولیدی کشور صادر و مابقی صرف مصارف داخلی می شود و کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری سالانه یک میلیون تُن سیمان تولید می کند که تمام آن به علت کیفیت بالا صادر می شود.

مدیرعامل کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به علت تحریم ها نمی توانیم از طریق کشتی سیمان را به کویت، قطر و دبی صادر کنیم، افزود: هم اکنون یک میلیون و 500 تُن سیمان در بندر امام خمینی دپو شده است.

 نوسان قیمت و افزایش کرایه حمل بار مشکل اصلی صادرکنندگان سیمان وی با اشاره به نوسان قیمت سیمان در ماه های اخیر، خاطرنشان کرد: این مسأله در کنار افزایش سه برابری قیمت حمل بار بر اثر اجرای طرح تُن کیلومتر مشکلاتی را برای صادرات این محصول به وجود آورده است و اگر این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن حل نشود، قطعا در روند تولید اختلال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسان قیمت و افزایش کرایه حمل بار مشکل اصلی صادرکنندگان سیمان

نوسان قیمت و افزایش کرایه حمل بار مشکل اصلی صادرکنندگان سیمان