مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:202019-02-16اقتصادي

رسیدگی به 5 پرونده قاچاق در لرستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان از رسیدگی به 5 پرونده قاچاق در این استان خبر داد و گفت: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق متهم به پرداخت یک میلیارد و 280 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار کرد: پس از کشف انواع زیادی پارچه قاچاق توسط مأمورین اداره کل اطلاعات استان پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع شد و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط محموله صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و 280 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان پلدختر از یک دستگاه کامیون کشنده تریلر تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق کشف، توقیف و پرونده را به شعبه سوم بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارسال کرد و این شعبه بعد از بررسی، تخلف را محرز اعلام و متهم را به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 7 میلیارد و 531 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم اجرایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان اظهار کرد: با گزارش مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی در مورد کشف محموله پارچه از یک دستگاه کامیون، پرونده تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 5 پرونده قاچاق در لرستان

رسیدگی به 5 پرونده قاچاق در لرستان