مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:502019-02-16ورزشي

حضور ولادیمیر پوتین در اردوی تیم ملی کشتی آزاد روسیه


ولادمیر پوتین رییس جمهور کشور روسیه روز پنج شنبه گذشته در اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد روسیه که در شهر سوچی در حال برگزاری است، حاضر شد و با کشتی گیران، - کادر فنی و مسئولان فدراسیون این کشور دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه اظهار داشت: تیم های ما هم اکنون در اردوی آماده سازی حضور دارند و برای مسابقات پیش رو آماده می شوند در دیدار با پوتین مسائل کلیدی توسعه کشتی مطرح شد که یکی از آنها ساخت کمپ های آماده سازی از جمله در ولادی قفقاز روسیه بود.

جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه نیز در این دیدار با تشریح برنامه های این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا، جام جهانی، بازی های اروپایی و رقابت های جهانی کشتی گفت: از شما سپاسگزارم که دائماً به ما توجه دارید و این دیدار در بالاترین سطح برگزار شد، حضور شما در اردوهای ما باعث انگیزه برای ورزشکاران خواهد بود و راه را برای پیروزی های جدید باز می کند.

عبدالرشید سعدالله یف قهرمان جهان و المپیک نیز در مورد این دیدار گفت: دیدار با پوتین در بالاترین سطح برگزار شد وی از ما پرسید برای چه مسابقاتی تمرین می کنید و ما گفتیم برای جام جهانی، رقابت های قهرمانی اروپا و در نهایت المپیک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ولادیمیر پوتین در اردوی تیم ملی کشتی آزاد روسیه

حضور ولادیمیر پوتین در اردوی تیم ملی کشتی آزاد روسیه