مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:012019-02-16فرهنگي

فیلمبرداری «سلام آقای مدیر» در مسیر پایان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ تصویربرداری بیش از 70 درصد از سکانس های مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر که شهریور ماه سال جاری در تهران کلید خورد؛ - فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری و نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا در مسیر پایان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ تصویربرداری بیش از 70 درصد از سکانس های مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر که شهریور ماه سال جاری در تهران کلید خورد؛ به پایان رسیده و تدوین آن به صورت همزمان توسط سعید شاهسواری و پرهام وفایی در حال انجام است.

گروه سازنده این مجموعه در حال حاضر در لوکیشن خانه فهیم در غرب تهران به سر می برند و پیش بینی شده تا پایان اسفند تصویربرداری و تدوین این مجموعه به پایان برسد تا در سال 98 از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

در این مجموعه که به سفارش سیما فیلم و برای جمعیتِ مخاطب خانواده و نوجوان تولید می شود؛ بازیگرانی بسیاری، چون داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، نیکی مظفری، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری «سلام آقای مدیر» در مسیر پایان

فیلمبرداری «سلام آقای مدیر» در مسیر پایان