مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:412019-02-16بين الملل

ووتل: نظامیان آمریکایی قبل از توافق صلح افغانستان را ترک می کنند


فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: احتمال دارد حتی قبل از رسیدن به توافق صلح برخی از نظامیان آمریکایی افغانستان را ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ژنرال ژوزف ووتل ، فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: احتمال دارد حتی قبل از رسیدن به توافق صلح برخی از نظامیان آمریکایی افغانستان را ترک کنند.

این فرمانده ارشد آمریکایی در سفر به عمان به خبرگزاری رویترز گفت: تصمیم برای کاهش تعداد سربازان در افغانستان ربطی به پیشرفت در فرآیند صلح میان آمریکا و طالبان ندارد و این موضوع به تصمیم فرمانده جدید نیروهای ناتو در افغانستان بستگی دارد.

ووتل ادامه داد: این کاری است که اسکات میلر پس از حضورش در افغانستان آغاز کرده و در تلاش است تا اثربخشی نیروهای آمریکایی در میدان نبرد را افزایش دهد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا میلر بیش از هزار نظامی آمریکایی را از افغانستان خارج خواهد کرد، گفت: این احتمال وجود دارد.

این نظامی ارشد آمریکایی اظهار داشت: برخی از این سربازان می توانند از افغانستان خارج شوند، اما از جنگ حمایت خواهند کرد و این موضوع می تواند آسیب پذیری نظامیان آمریکایی را در جنگ کاهش دهد.

وی بدون اینکه به آمار دقیق خروج سربازان آمریکا اشاره کند، افزود: این موضوع به فرمانده ناتو در افغانستان بستگی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووتل: نظامیان آمریکایی قبل از توافق صلح افغانستان را ترک می کنند

ووتل: نظامیان آمریکایی قبل از توافق صلح افغانستان را ترک می کنند