مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:312019-02-16سياسي

ورود مدعی العموم برای بررسی عملکرد شهردار نور/ صدور حکم پرونده شورای شهر بابل


سیدیونس حسینی عالمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به وضعیت پرونده تنی چند از اعضای شورای شهر بابل اظهار کرد: رای دادگاه بدوی در خصوص اعضای شورای شهر بابل صادر شده اما این رای هنوز قطعی نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه پرونده مرتبط دیگری نیز در ارتباط با پرونده اعضای شورای شهر بابل وجود دارد که در دادگاه بدوی در جریان است، تصریح کرد: در زمینه افرادی که در پرونده شورای شهر بابل متهم هستند، حکم صادر شده است.

حسینی عالمی درباره خبر دستگیری شهردار نور گفت: رییس شورای شهر نور طی نامه ای رسمی از دادستان شهرستان نور درخواست کرد که به عملکرد شهردار این شهر ورود کند و دادستان نیز از باب مدعی العموم وارد شده است.

وی با بیان اینکه رییس شورای شهر نور اعتقاد دارد که شهردار تخلفات مختلف داشته و در این راستا از دادستان درخواست بررسی موضوع را کرد، افزود: دادستان شهرستان نور برای بررسی این موضوع یک کارشناس رسمی دادگستری تعیین کرد و پس از اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری مراتب تخلف مالی را به دادستان مرکز استان گزارش کرد که در این زمینه نیز پرونده تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: دادستان شهرستان نور از باب صلاحیت گزارش تخلفات شهردار نور را برای دادستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم برای بررسی عملکرد شهردار نور/ صدور حکم پرونده شورای شهر بابل

ورود مدعی العموم برای بررسی عملکرد شهردار نور/ صدور حکم پرونده شورای شهر بابل