مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:262019-02-16سياسي

یادداشت/ سلمان محمدی حقوقدانِ دولتی!


یک پژوهشگر حقوق اساسی در یادداشتی نوشت: آقای گرجی مدتی است سِمتی مبهم در معاونت حقوقی رییس جمهور به نام «پیگیری اجرای قانون اساسی» گرفته و مرتباً علیه نهادهای قانونی کشور اظهارنظرهای عجیب می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سلمان محمدی پژوهشگر حقوق اساسی در یادداشتی با عنوان حقوقدانِ دولتی! نوشت: آقای علی اکبر گرجی مدتی است سِمتی مبهم در معاونت حقوقی رییس جمهور به نام پیگیری اجرای قانون اساسی گرفته است و مرتباً علیه نهادهای قانونی کشور اظهارنظرهای عجیب می کند.

تاختن به شورای نگهبان که یکی از ارکان اصلی قانون اساسی کشور است از هرکسی عجیب است، از یک حقوقدان عجیب تر! اگر آقای گرجی حیثیت علمی ­شان در اظهارنظرهای سیاسی برای­شان مهم نیست اشکالی ندارد، اما اگر در جایگاهی دولتی قرار گرفته ­اند نمی ­توانند نقش یک اپوزیسیون را بازی کنند.

متن این یادداشت به شرح ذیل است: روزنامه همدلی چهارشنبه 17 بهمن 1397، در یادداشتی با عنوان دعوت به مناظره برای همه پرسی به نقل قولی از آقای دکتر علی اکبر گرجی استاد دانشگاه شهید بهشتی(ره) پرداخته است.

با وجود آنکه کل صحبت آقای دکتر گرجی ذکر نشده است، اما بر اساس آنچه که روزنامه به صورت نقل قول مستقیم از فرمایشات ایشان ذکر کرده است نکات ذیل قابل توجه و تأمل است: 1- به عنوان این خبر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سلمان محمدی حقوقدانِ دولتی!

یادداشت/ سلمان محمدی حقوقدانِ دولتی!