مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:102019-02-16سياسي

بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی در خاش برگزار شد


با حضور امام جمعه و اقشار مختلف مردم خاش بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان به خاش در مسجد جامع این شهرستان باشکوه برگزار و شرکت کنندگان در این مراسم وقوع این حادثه دردناک و به شهادت رسیدن شماری از پاسداران وطن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مردم ولایتمدار شهرستان خاش ضمن بزرگداشت مقام شهیدان با برپایی تجمع اعتراض آمیز و به صورت خودجوش حادثه تروریستی جاده زاهدان را محکوم و اهمیت مبارزه با اشرار و گروهک های خرابکار و معاند نظام اسلامی را خواستار شدند.

مردم خاش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر تکفیری، مرگ بر منافق و مزدور آمریکایی ضمن ابراز همدردی با خانواده های معظم شهیدان و مجروحان حادثه تروریستی نابود شدن جنایتکاران و حامیان آنها را فریاد زدند.

امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم با گرامیداشت مقام شهیدان و محکوم کردن حادثه تروریستی و با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری در همین موضوع گفت: از وزارت کشور و مسئولان نظام می خواهیم ابعاد این حادثه را با دغدغه و جدیت و قاطعیت بالا مورد بررسی قرار دهند تا در اسرع وقت مزدوران آمریکایی و جاسوسان و عوامل ایجاد نا امنی و شرارت و تفرقه در منطقه شناسایی و دستگیر و به مجازات عمل ننگین شأن برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی در خاش برگزار شد

بزرگداشت مقام شهدای حادثه تروریستی در خاش برگزار شد