مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 09:112019-02-16سياسي

هنوز ابزاری برای جایگزینی کنکور نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد بیرانوند عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه پرسشگر با موضوع کتاب درسی در پاسخ به پرسش رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مبنی بر چرایی عدم اجرای قانون حذف کنکور، - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما هم با منتقدان کنکور همسو هستیم و معتقد به حذف کنکوریم، اما امروز هیچ زیرساخت و ابزاری نداریم که جایگزین کنکور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد بیرانوند عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه پرسشگر با موضوع کتاب درسی در پاسخ به پرسش رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مبنی بر چرایی عدم اجرای قانون حذف کنکور، اظهار کرد: گویا جای ما با هم عوض شده و ما باید این پرسش را مطرح کنیم؛ مجلس وقتی می بیند سازوکار ها فراهم نیست، باید چه کند؟ آموزش و پرورش باید ابزار هایی برای حذف کنکور استفاده می کرد که رخ نداده است.

وی افزود: ما هم آرزو داریم این اتفاق بیفتد، اما زیرساخت ها فراهم نشده است؛ چه ابزاری داریم که تشخیص دهیم دانش آموزان مستعد چه رشته هایی هستند، به خصوص اینکه بیش از 500 هزار نفر داوطلب رشته تجربی هستند.

بیرانوند با بیان اینکه ما هم با منتقدان کنکور همسو هستیم و معتقد به حذف کنکوریم، اما امروز هیچ زیرساخت و ابزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز ابزاری برای جایگزینی کنکور نداریم

هنوز ابزاری برای جایگزینی کنکور نداریم