مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 01:112019-02-15بين الملل

اجلاس ورشکسته ها در ورشو نمایش تحقیر آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، زمانی که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا چند هفته پیش در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از توافق واشنگتن و ورشو برای برگزاری نشستی برای ایجاد ائتلافی علیه ایران صحبت کرد، - نشستی که از هفته ها پیش تبلیغات فراوانی در مورد آن شده بود، در حالی در شهر ورشو برگزار شد که به قطعیت می توان گفت نه تنها هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده آن محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، زمانی که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا چند هفته پیش در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از توافق واشنگتن و ورشو برای برگزاری نشستی برای ایجاد ائتلافی علیه ایران صحبت کرد، جنجال زیادی به راه افتاد و تحلیلگران نزدیک به رژیم صهیونیستی آن را نقطه عطفی در جهت مقابله با ایران توصیف کردند.

محلی برای همراه کردن اروپا و آسیا با تلاش برای اعمال فشار به ایران، مقدمه تشکیل ناتوی عربی و محفلی برای پیشبرد طرح معامله قرن، همگی توصیفاتی بود که از زبان مقام های آمریکایی در مورد این نشست شنیده می شد.

اما نشانه های شکست ورشو حتی پیش از آغاز آن هم قابل مشاهده بود؛ زمانی که مقام های آمریکایی و لهستانی از بیم انصراف گسترده کشورها از شرکت در نشست مجبور شدند در ظاهر دستور کار نشست را گسترده تر کرده و ادعا کنند که قرار نیست ورشو محلی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس ورشکسته ها در ورشو نمایش تحقیر آمریکا

اجلاس ورشکسته ها در ورشو نمایش تحقیر آمریکا