مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 22:062019-02-15سياسي

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: موضوع قانون ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی نهایی شد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع قانون ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی نهایی شده است گفت: علاوه بر آن هم اکنون برجسته ترین طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس، - سیدتقی کبیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هم اینک در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سه طرح و لایحه اصلی مدنظر قرار دارد اظهار کرد: یکی از آنها قانون ارزش افزوده بوده که تقریبا نهایی شده است.

وی تصریح کرد: موضوع لایحه صندوق مکانیزه فروش نیز به صحن مجلس آمده و در مسیر نهایی شدن است و علاوه بر آن موضوع تحقیق و تفحص از گمرک ایران نیز مطرح بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک شاید برجسته ترین طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، موضوع بانکداری اسلامی است و در این رابطه، این طرح تبدیل به سه طرح بانک توسعه صادرات، بانکداری جمهوری اسلامی و بانک مرکزی شده و در قالب مجزا، بانک مرکزی به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: طرح بانک توسعه نیز تقریبا مراحل پایانی خود را طی می کند و نیز چند ماده واحد بانکداری جمهوری اسلامی ایران باقی مانده است.

کبیری در ادامه اظهار کرد: همچنین بحث لایحه هشت منطقه آزاد تجاری، سه منطقه الحاق و 12 منطقه ویژه اقتصادی در مجلس تصویب شده اما شورای نگهبان ایراداتی بدان وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: موضوع قانون ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی نهایی شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: موضوع قانون ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی نهایی شد