مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 16:302019-02-15اقتصادي

خبرهایی خوب از میوه شب عید، صادرات نفت به کره و تسهیلات صادراتی


ذخیره سازی میوه شب عید، شکسته شدن طلسم واردات از ایران توسط کره ای ها، تشریح جزییات تسهیلات صادراتی توسط بانک مرکزی و لزوم حل مشکلات داخلی در کنار تحریم مهم ترین عناوین خبری امروز اداره اقتصادی ایسنا بود.

- خبرهایی خوب از میوه شب عید، صادرات نفت به کره و تسهیلات صادراتی ذخیره سازی میوه شب عید، شکسته شدن طلسم واردات از ایران توسط کره ای ها، تشریح جزییات تسهیلات صادراتی توسط بانک مرکزی و لزوم حل مشکلات داخلی در کنار تحریم مهم ترین عناوین خبری امروز اداره اقتصادی ایسنا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به گفته رییس اتحادیه دارندگان کالاهای تجارتی و سردخانه ها ذخیره سازی پرتقال، موز و سیب درختی برای ایام عید سال نو انجام شده است.

وی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت سردخانه های تهران و نگهداری میوه های مورد نیاز در ایام عید سال نو، اظهار کرد که در حال حاضر سردخانه ها با ظرفیت کامل پرتقال، موز و سیب درختی شب سال نو را دریافت و ذخیره سازی کرده اند و این در حالی است که به دلیل کمبود در عرضه نارنگی، این محصول برای عرضه در ایام عید سال آینده در سردخانه ها ذخیره سازی نشده است.

افزایش دستمزد کارگران پلکانی شود یک کارشناس اقتصادی پیشنهاد کرد که به جای منطقه ای شدن دستمزد باید به سمت پلکانی شدن حداقل دستمزد کارگران در سال آینده رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی خوب از میوه شب عید، صادرات نفت به کره و تسهیلات صادراتی

خبرهایی خوب از میوه شب عید، صادرات نفت به کره و تسهیلات صادراتی