مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 13:002019-02-15سياسي

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از ثبت اختراعات حمایت


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از حمایت این پارک از اختراعات ثبت شده استان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از خدماتی که در پارک ارائه می دهیم حمایت از ثبت اختراعات است، عنوان کرد: قبل از سال 1395 مرجعیت استعلام ثبت اختراع در آذربایجان غربی وجود نداشت و مخترعان مجبور بودند برای ثبت اختراعات خود به استان های همجوار یا به تهران سفر کنند، اما از سال 1395 مرجعیت استعلام ثبت اختراعات نیز به پارک علم و فناوری این استان واگذار شد که این امر کار مخترعان را تسهیل کرد.

وی با بیان اینکه در سال 95تعداد مراجعین ثبت اختراع به پارک علم و فناوری 15 مورد بود، افزود: این میزان در سال گذشته به 55 اختراع رسید و تا بهمن ماه امسال نیز 62 درخواست ثبت اختراع به پارک ارجاع شده است که این آمار، نشان از رشد ثبت اختراعات در استان را دارد.

حیدری تصریح کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان غربی علاوه بر حضور فعال در نمایشگاه های داخلی، در نمایشگاه های خارجی در کشورهایی نظیر ارمنستان، ترکیه و عراق نیز حضور پیدا کرده است.

وی افزود: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری بابت حضور در نمایشگاه های بین المللی و داخلی هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنند و حتی برخی هزینه ها مانند هزینه ایاب و ذهاب آنها نیز تا 50 درصد از طریق پارک ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از ثبت اختراعات حمایت

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از ثبت اختراعات حمایت