مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 10:552019-02-15سياسي

حرف های تلخ مشاور وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در رابطه با ایران


مشاور وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان به تکریم نشدن گردشگران افغانستانی در ایران و برخوردهای سلیقه ای برای صدور ویزا در کنسولگری های ایران انتقاد کرد و گفت: - گردشگران افغانستانی به خاطر همین برخوردها ترجیح می دهند به ایران نیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی و دیجیتالی در تحولات گردشگری افغانستان و ایران در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی گردشگری تهران درحالی برگزار شد که طرف ایرانی از آن استقبالی نکرد.

افغانستان برای نخستین بار در نمایشگاه گردشگری ایران حضوری فعال دارد و با انگیزه گشودن درهای گردشگری، تبلیغات خود را برای جذب گردشگران ایرانی به صورت محدود آغاز کرده است.

این همایش که در سالنی نیمه خالی و بیشتر با حضور اتباع افغانستانی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، با وجود طرح موضوع ارتباط و نقش تکنولوژی در گردشگری اما غیاب آژانس ها و مقامات مرتبط گردشگری ایران در آن، به طرف افغانستانی این فرصت را داد تا بیشتر به بیان چالش های دو کشور در روابط گردشگری بپردازد و درد دل کند.

افغانستانی ها هند را به ایران ترجیح می دهند! سیدرضا حسینی میثم، مشاور وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان با اشاره به پیشینه گردشگری در کشور افغانستان که در دهه 50 شمسی بیش از 120 هزار توریست داشت و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های تلخ مشاور وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در رابطه با ایران

حرف های تلخ مشاور وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در رابطه با ایران