مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 10:162019-02-15دانش

4 پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان به بهره برداری می‎رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال مشتاق، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کردستان با بیان اینکه چهار پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان به افتتاح می رسد، - مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کردستان گفت: به زودی چهار پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 13 هزار متر مربع به فضای فیزیکی دانشگاه اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمال مشتاق، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کردستان با بیان اینکه چهار پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان به افتتاح می رسد، گفت: ساختمان 25 کلاسه مهندسی که مساحت آن چهار هزار متر مربع است و از سال 1390 آغاز شده تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد و هزینه آن 68 هزار و 50 میلیون ریال است.

وی دانشکده منابع طبیعی را یکی دیگر از پروژه های قابل افتتاح اعلام کرد و افزود: زیربنای این پروژه هم 4 هزار و 825 متر مربع است که برای اتمام آن 78 هزار و 287 میلیون ریال هزینه شده و تا پایان سال به بهره برداری می‎رسد.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کردستان عنوان کرد: یک خوابگاه دانشجویی با زیربنای سه هزار و 52متر مربع از دیگر پروژه هایی است که از سال 1395 آغاز شده و با هزینه 35 هزار میلیون ریال تا پایان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان به بهره برداری می‎رسد

4 پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان به بهره برداری می‎رسد